نمایشگر یک مطلب

دانشجویان گرامی متقاضی دفاع از پایان نامه/رساله، خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید.

 

1- جلسات دفاع با استفاده از نرم افزار Adobe Connect برگزار می شود. جهت دریافت این نرم افزار و سایر برنامه های مورد نیاز از بخش کلاسهای آنلاین استفاده نمایید.

 

2- کلیه متقاضیان موظفند قبل از زمان برگزاری دفاع از پایان نامه/رساله  جهت تست و اطلاع از نحوه عملکرد اتاق مجازی دانشکده به آدرس پیامک شده از ساعت 20 به بعد هر روز بعنوان میهمان (Enter as a Guest)  با درج نام و نام خانوادگی خود (به صورت انگلیسی) مراجعه نموده و از قابلیت رایانه و تجهیزات مورد نیاز برای برقراری ارتباط در اتاق، اطمینان حاصل نمایند.

 

3- دانشجویان لازم است برای اتصال به اتاق دفاع مجازی و شرکت در جلسه از رایانه و اینترنت پر سرعت متصل با کابل (سیم) شبکه استفاده نمایند.

 

4- دانشجویان موظفند، در روز و زمان تعیین شده برای دفاع، نیم ساعت قبل از شروع دفاع در اتاق مجازی دانشکده علوم و فنون نوین که آدرس آن حداقل دو روز قبل از جلسه، پیامک خواهد شد، مراجعه و نسبت به کنترل کیفیت مطلوب اینترنت، سیستم صوتی و تصویری رایانه (اسپیکر- میکروفون و وب‌کم) خود مطابق فیلم آموزشی که در انتهای همین اطلاعیه آمده است، اطمینان حاصل نمایند.

4-1- نحوه تست بلندگو، میکروفون و وب کم

 

۶-   نحوه بارگذاری فایل ارائه به دو صورت

 Document to Share (لینک آموزش)

    Share Screen (لینک آموزش)

7- رفع اشکال از فایل پاورپوینت برای نمایش صحیح متون فارسی  (لینک آموزش)

8- در صورت نیاز ضروری به راهنمایی توسط کارشناس دانشکده با ایمیل  Resrarch.fnst @ut.ac.ir

تماس حاصل فرمایید.

فیلم راهنمای 1 (لینک دانلود)

فیلم راهنمای 2 (لینک انلود)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شورای مرکزی (1400-1399)

1- سپیده محسنی (دبیر)

2- نوید گلچین

3- علیرضا توکلیان

4- آرمان اصغر پور

5- سارا سلامت

6- سارا برهانی