نمایشگر یک مطلب
دانشجویان گرامی متقاضی دفاع از پایان نامه/رساله، خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید.
1- جلسات دفاع با استفاده از نرم افزار Adobe Connect برگزار می شود. جهت دریافت این نرم افزار و سایر برنامه های مورد نیاز از بخش کلاسهای آنلاین استفاده نمایید.
2- کلیه متقاضیان موظفند قبل از زمان برگزاری دفاع از پایان نامه/رساله جهت تست و اطلاع از نحوه عملکرد اتاق مجازی دانشکده به آدرس پیامک شده از ساعت 20 به بعد هر روز بعنوان میهمان (Enter as a Guest) با درج نام و نام خانوادگی خود (به صورت انگلیسی) مراجعه نموده و از قابلیت رایانه و تجهیزات مورد نیاز برای برقراری ارتباط در اتاق، اطمینان حاصل نمایند.
3- دانشجویان لازم است برای اتصال به اتاق دفاع مجازی و شرکت در جلسه از رایانه و اینترنت پر سرعت متصل با کابل (سیم) شبکه استفاده نمایند.
4- دانشجویان موظفند، در روز و زمان تعیین شده برای دفاع، نیم ساعت قبل از شروع دفاع در اتاق مجازی دانشکده علوم و فنون نوین که آدرس آن حداقل دو روز قبل از جلسه، پیامک خواهد شد، مراجعه و نسبت به کنترل کیفیت مطلوب اینترنت، سیستم صوتی و تصویری رایانه (اسپیکر- میکروفون و وبکم) خود مطابق فیلم آموزشی که در انتهای همین اطلاعیه آمده است، اطمینان حاصل نمایند.
4-1- نحوه تست بلندگو، میکروفون و وب کم
۶- نحوه بارگذاری فایل ارائه به دو صورت Document to Share (لینک آموزش) 7- رفع اشکال از فایل پاورپوینت برای نمایش صحیح متون فارسی (لینک آموزش) 8- در صورت نیاز ضروری به راهنمایی توسط کارشناس دانشکده با ایمیل Resrarch.fnst @ut.ac.ir تماس حاصل فرمایید.
شورای مرکزی (1400-1399)
1- سپیده محسنی (دبیر)
2- نوید گلچین
3- علیرضا توکلیان
4- آرمان اصغر پور
5- سارا سلامت
6- سارا برهانی